Mon. Apr 29th, 2024

Santai Travel Media

I n s p I r a s I p e r c u t I a n k u

Pencegahan Kecederaan Melalui Pilates

1 min read

Kuala Lumpur : Ambassadors Of Love (AOLOVE) dan Institut Sukan Negara (ISN) telah mengadakan sidang media di Institut Sukan Bukit Jalil. Ambassadors of Love telah mengadakan Bengkel pilates di ISN bersama sama dengan peserta yang mengikuti bengkel tersebut.
Mereka memperkenalkan teknik Pilates sebagai cara rawatan alternatif dalam rawatan kecederaan, pemulihan dan pencegahan untuk jurulatih dan ahli sukan. Sijil penyertaaan juga telah disampaikan pada Majlis Penutup tersebut.
Sidang Media itu dihadiri oleh Ketua Pegawai Eksekutif ISN YBrs Ahmad Faezal Bin Ramly, Ketua Pegawai Eksekutif AOLOVE Elaine Tan Yee Lin dan Pengarah Perubatan ISN Dr Kamarul Hashimy Bin Hussein menyertai mereka ialah bekas Pemain Bowling Negara Shalin Zulkifli.


#AmbassadorsOfLove#AOLove#BengkelInstitutSukanNegara#ISN#InstitutSukanNegara#AtletSukanMalaysia#SidangMedia#BukitJalil

Odlučeno tijekom kupovine Dodajte oštre senzacije? Dobrodošli u svijet spontanog seksa u trgovini! Potrebna vam je mala hrabrost i tišina. farmacija-hrvatska.com je objekt posebno važan ako ne želite zbuniti svoju strast prema preostalih kupaca i osoblja. Usput, očita bonus ogledala, koja su toliko u kabini svlačionice.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *